Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie sklepu internetowego shop.seenergy.pl jest firma Seenergy Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, Ul. Łopuszańska 84, 02-232 Warszawa zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod nr
KRS 0000520199, NIP: 522-30-17-939
Adres do korespondencji:
Seenergy Sp. z o.o Ul. Łopuszańska 84, 02-232 Warszawa
Nabywcą mogą być osoby fizyczne , które ukończyły 18 lat, stale lub czasowo zamieszkałe w Polsce, osoby prawne, lub inne podmioty zdolne do czynności prawnych z siedzibą w Polsce.
§ 1 Przedmioty transakcji.
- Przedmiotami transakcji są produkty wymienione i przedstawione w sklepie internetowym shop.seenergy.pl w chwili składania zamówienia.
- Dane o towarach, zawarte w witrynie internetowej sklepu, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 543 oraz art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz są informacjami będącymi zaproszeniem do złożenia oferty handlowej zakupu przez Nabywcę.
- Wszystkie ceny towarów są wyrażone w złotych polskich. Wszystkie ceny są cenami brutto. Nie obejmują kosztów realizacji zapłaty, pobieranych przez pocztę lub bank od Nabywcy, przy dokonywaniu zapłaty oraz kosztów transportu.
- Produkty znajdujące się w katalogu na stronie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta.
- Niektóre towary oferowane przez nas mogą być czasowo niedostępne lub posiadać już zamienniki z uwagi na stałą aktualizację witryny. W takim przypadku zostaną o tym Państwo powiadomieni w najszybszym możliwym terminie.
- Ceny i warunki zakupu mogą ulegać zmianie, choćby na skutek akcji promocyjnych.
- Do zawarcia umowy kupna-sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przyjęcia przez Sprzedającego określonej oferty zakupu, złożonej przez Nabywcę w zamówieniu w formie dostarczenia drogą elektroniczną potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Brak potwierdzenia zamówienia w terminie 5 dni bądź odmowa potwierdzenia, powodują brak dojścia do skutku umowy kupna-sprzedaży.
§ 2 Zamówienia i realizacja zamówień.
- Złożenie zamówienia następuje poprzez wysłanie przez Nabywcę formularza zamówienia.
- Zamówienie jest potwierdzane przez Sprzedającego w ciągu pięciu dni roboczych, po sprawdzeniu prawidłowości jego złożenia, dostępności zamówionego towaru i aktualności warunków sprzedaży pocztą elektroniczną bądź w szczególnych przypadkach Sprzedający telefonicznie zawiadomi o odmowie przyjęcia zamówienia do realizacji z podaniem przyczyny.
- W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia bądź jego odmowy z przyczyn Nabywcy (np: brak adresu mailowego, błędny numer telefonu), będzie ono anulowane w ciągu 5 dni roboczych.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do żądania udostępnienia dokumentów potwierdzających tożsamość osób trzecich oraz ich prawo do działania w imieniu Nabywców.
- Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury, bez konieczności uzyskania podpisu.
- Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w magazynie sklepu lub w magazynach producentów.
- Zgodny z zamówieniem towar standardowo dostarczany jest w ciągu 14 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia i zostaje wydany po dokonaniu zapłaty ceny towaru za pisemnym pokwitowaniem odbioru wyłącznie Nabywcy lub osobie pełnoletniej, czynnej w miejscu i czasie dostarczenia towaru, którą Nabywca upoważnił do odbioru.
- Sklep zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji zamówienia w przypadku chwilowego braku towaru u producenta lub z innych przyczyn niezależnych od sklepu.
- Z chwilą wydania towaru, na Nabywcę przechodzą prawa oraz ryzyka związane z towarem.
- Osoba odbierająca towar jest zobowiązana do sprawdzenia, czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest sporządzenie odpowiedniego protokołu z udziałem osoby dostarczającej towar.
- W przypadku, gdy po potwierdzeniu Sprzedający nie może zrealizować zamówienia, Nabywcy zostanie zaproponowany inny termin dostarczenia, bądź inny towar, zbliżony do zamówionego i w cenie od zamówionego nie wyższej. Nabywca może nie przyjąć zmian i od umowy odstąpić. Wyrażenie przez Nabywcę zgody na takie zmiany stanowi zawarcie nowej umowy kupna-sprzedaży w miejsce dotychczasowej.
- Istnieje możliwość realizacji zamówienia produktów nieujętych w naszej ofercie – takie zamówienia wymagają potwierdzenia telefonicznego.
- Złożenie zamówienia oznacza zaakceptowanie przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych, od momentu otrzymania wniosku.
§ 3 Forma płatności oraz dostawa towaru
- Dostawy produktów zamawianych w sklepie realizowane są na terytorium Polski.
- Dostawa produktów odbywa się za pośrednictwem spedytora jak i również transportem firmy Seenergy Sp. z o.o.
- Odbierający przesyłkę ma pełne prawo do zapoznania się z jej zawartością w obecności kuriera w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie transportu oraz zgodności dostawy z zamówieniem. Kurier na Państwa życzenie ma obowiązek uczestniczyć w komisyjnym otwarciu przesyłki. W przypadku uszkodzenia należy spisać wraz z kurierem protokół reklamacyjny stanowiący podstawę rozpatrzenia reklamacji.
- Koszt dostawy zależy od formy dostawy, wagi produktu oraz miejsca docelowego, dokładny koszt zostaje określony przez handlowca przy potwierdzeniu zamówienia.
- Sklep nie odpowiada za czas dostawy produktu po złożeniu dyspozycji nadania paczki z produktem spedytorowi/kurierowi. Czas ten nie jest wliczany do terminu realizacji zamówienia.
- Zapłata za towar może nastąpić:
- Kartą kredytową/debetową.
- Przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego.
- Za pośrednictwem konta paypal.
- Gotówką przy odbiorze osobistym
§ 4 Dowód zakupu
- Do każdego zakupionego w naszym sklepie produktu jest standardowo dołączany paragon fiskalny lub na życzenie Nabywcy faktura VAT.
- Aby otrzymać fakturę VAT, należy w momencie składania zamówienia podać dane niezbędne do wystawiania faktury VAT.
- Dowód zakupu lub jego kserokopię należy przechowywać razem z kartą gwarancyjną w razie konieczności skorzystania z wynikających z niej uprawnień pod rygorem nieważności karty gwarancyjnej.
§ 5 Gwarancja i reklamacje
- Każdy produkt oferowany w sklepie shop.seenergy.pl objęty jest gwarancją udzieloną przez dystrybutora, hurtownika lub producenta sprzętu jak i odpowiedzialnością sprzedawcy za wadę towaru trwającą 2 lata od daty zakupu towaru.
- Seenergy Sp. z o.o. prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzedawanego sprzętu za pośrednictwem firmy Agdom Serwis – Centrala Powstańców Śląskich 106c/101, 01-466 Warszawa, Tel. 801 000 891, mail: seenergy@agdom.pl
- Seenergy Sp. z o.o. gwarantuje, że zakupione urządzenie jest wolne od wad fizycznych. Jednocześnie zobowiązuje się w razie ich ujawnienia w okresie gwarancyjnym do bezpłatnego usunięcia wad.
- Podczas gwarancji ujawniona wada zostanie usunięta w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia uszkodzenia telefonicznie pod nr 801 000 891 lub mailowo seenergy@agdom.pl
- Sprzęt zainstalowany w miejscu użytkowania jest naprawiany u użytkownika albo w warsztacie serwisowym, jeżeli jest taka potrzeba. Serwis ocenia gdzie najlepiej i najszybciej wykonać naprawę.
- Gwarancja nie obejmuje:
- Niezgodnej z instrukcją obsługi użytkowania sprzętu;
- Niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji sprzętu;
- Uszkodzeń mechanicznych, chemicznych lub termicznych;
- Uszkodzeń spowodowanych działaniem siły zewnętrznej np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferycznego, powodzi;
- Napraw nie dokonanych przez autoryzowany serwis;
- Napraw lub wymian żarówek, bezpieczników, filtrów, komina, akcesoriów;
- Instalacji, konserwacji, przeglądów, czyszczenia sprzętu.
- Wymiany sprzętu dokonuje autoryzowany serwis. Zwracany do naprawy sprzęt musi być kompletny, bez uszkodzeń mechanicznych. Niespełnianie tych warunków może skutkować nie uznaniem gwarancji.
- Gwarancja obowiązuje na terenie Polski.
- Warunki dokonania naprawy:
- Wypełniona karta gwarancyjna;
- Data zakupu;
- Dowód sprzedaży;
- Model urządzenia;
- Imię i nazwisko zgłaszającego, telefon kontaktowy, miejsce zamontowania sprzętu.
Uwaga: uszkodzenie lub usunięcie tabliczki znamionowej z urządzenia może spowodować nie uznanie gwarancji. Zgłaszając reklamację użytkownik oznajmia, że zapoznał się i akceptuje warunki oraz postanowienia niniejszej gwarancji.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie na podstawie protokołu szkody sporządzonego z dostawcą po sprawdzeniu zawartości przesyłki w chwili jej odbioru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest przesłanie na adres: shop@seenergy.pl protokołu reklamacyjnego spisanego razem z kurierem dostarczającym przesyłkę. Kurier, na Państwa życzenie, ma obowiązek uczestniczyć w komisyjnym otwarciu przesyłki. Brak wymienionego powyżej protokołu skutkować będzie nie uwzględnieniem reklamacji.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru. Aby skutecznie odstąpić od umowy należy wysłać do Seenergy Sp. zo.o. Al. Jerozlimskie 200, 02-486 Warszawa pisemne oświadczenie. Towar powinien zostać odesłany w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy w stanie niezmienionym. Koszty przesyłki pokrywa Klient.
- Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy z zastrzeżeniem iż zwrot pieniędzy nie nastąpi szybciej niż otrzymanie przesyłki ze zwracanym towarem od Klienta.
- Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Klient. Jednocześnie Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy lub funkcjonowanie.
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Do świadczeń takich zalicza się m.in. zamówienia na produkty, które zostały w szczególny sposób zmienione zgodnie z życzeniem klienta, oraz produkty, którym na życzenie klienta w produkcji nadano cechy nietypowe (np: niestandardowy kolor).
§ 6 Ochrona prywatności i inne prawa
-
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) zwanego dalej „RODO”, informuję, że Administratorem jest Spółka „Seenergy Sp. z o.o.” z siedzibą w Warszawie, adres: (02-232 Warszawa ul. Łopuszanska 84 )
-
W celu realizacji umowy zakupu Administrator może pozyskiwać następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres email, nr telefonu oraz adres dostawy lub zamieszkania oraz ew. nr NIP w przypadku zakupu przez podmioty prawne.
-
Dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust 1 lit. b RODO w celu realizacji zamówienia, ewentualnych zwrotów, wymiany towarów oraz realizacji usług gwarancyjnych.
-
Dane kontaktowe i dostawy udostępnione będą firmie kurierskiej, która wykonuje dostawę zakupionego produktu.
-
Dane osobowe zawarte na fakturach są udostępniane powiązanej biznesowo Spółce Partners Sp. z o.o. w celach ewidencji rachunkowej i księgowej.
-
Ponadto dane osobowe będą mogły być przetwarzane za zgodą osoby podającej je, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. a RODO w celu założenia konta w sklepie internetowym, co może ułatwiać dokonywanie i realizowanie zamówień oraz realizację bezpośrednich działań marketingowych. Dane pozyskane w ww. celu nie będą udostępniane innym odbiorcom.
-
Dane osobowe są też pozyskiwane i przetwarzane za zgodą osoby podającej swoje dane zgodnie z art. 6 ust 1 lit. a RODO w celu realizacji zapytań związanych z produktami oferowanymi na stronie www.seenergy.pl za pomocą dedykowanych Formularzy. Pozyskuje się następujące dane: imię, nazwisko, nazwa firmy, nr telefonu, adres email. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne, aby udzielić odpowiedzi na zadane pytania
-
Osoba podająca dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub żądania ograniczenia przetwarzania, lub prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne do realizacji zamówienia złożonego poprzez stronę internetową.
-
Osoba podająca dane ma prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
Ma również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
-
Dane osobowe pozyskane od osoby, której dane dotyczą, w celu realizacji zamówienia będą przetwarzane przez okres umożliwiający stronom możliwość dochodzenia roszczeń, a dane osobowe pozyskane w celu założenia konta będą przetwarzane do momentu odwołania zgody. Dane osobowe usuwane będą po okresie 12 mies. trwałej bezczynności osoby podającej dane, skutkującej brakiem następnych pytań czy wniosków. W zakresie zagadnień ochrony danych osobowych przetwarzanych w Spółce można zadawać pytania elektronicznie za pośrednictwem adresu mailowego IOD@partnerspol.pl.
§ 7 Uwagi końcowe
- Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.
- Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
- Zawartość sklepu shop.seenergy.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego. Informacje dotyczące sprzętu prezentowanego na stronie sklepu shop.seenergy.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Sklep shop.seenergy.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawa reklamacji zakupionego towaru.